غروب خاکستری

مجموعه اشعار و نوشته ها

غروب خاکستری

مجموعه اشعار و نوشته ها

آخرین

آخرین دستنوشته من

طرحی است

از رویای رسیدن

که به آن می اندیشم

و امروز

غم دوری از هم

فاصله ایست جاوید

میان آن رویای کودکانه

و این واقعیت تلخ

اما صادقانه......

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.hamed259.persianblog.com

سلام به خواهر گلم.
خوبی...
بببین بازم شعرت عالی بود فقط باید بازهم نوشتنت را تغییر بدی تا خواندنش آسونتر و روانتر بشه...
اینطوری قشنگتره...
آخرین دستونشته من
طرحی است از رویای رسیدن
که به آن می اندیشم...
و امروز، غم دوری از هم
فاصله ایست جاوید
میان آن رویای کودکانه
و این واقعیت تلخ ام صادقانه
...
البته این نظر من بود
خودت بهتر می دونی چیکار کنی
دوستت دارم آبجی

حامد چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.hamed259.persianblog.com

سلام به بهترین خواهر دنیا
من هر چند روز یک بار به وبلاگت سر می زنم اما تو وب را به روز نمی کنی
اگه دوست داشتی بیا و شعر منو بخون
دوستت دارم
حتی با اینکه زیر قولت زدی بازم دوستت دارم آبجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد